FUNDACIÓN MARYOS

About us

MARYOS foundation is a non-profit organization with the purpose to develop social an​d community activities primarily those related with the physic, intellectual and moral well-being of the humanity, as well as to provide support to  communities, organizations and groups with special social needs. MARYOS Foundation also provides activities of training and research in health matters.

Somos una fundación que desarrolla actividades sociales y comunitarias relacionadas con el bienestar de la humanidad, tanto físico, intelectual o moral, apoyo a comunidades, a colectividades, agrupaciones de personas vulnerables, realizamos actividades de capacitación, investigación a nivel nacional e internacional.